fredag den 31. august 2012

Kauni og Klitter

Den seneste tid har jeg strikket mest på min version af Annette Danielsens Klitter. Det skrider pænt fremad med den.

Alle kanter og frem-og tilbage-strik er i sort, resten veksler mellem regnbue- og vandvariationer med tynd sort stribe imellem.
Knapperne er ikke syet på endnu, men er seks farver fra regnbuen...

Jeg glemmer altid at få taget billeder, når vores strikkefællesskab På pinde og nåle holder mødeaften. Men denne gang huskede jeg det! Vi var dog ikke så mange i onsdags, men det var som sædvanlig hyggeligt :-)

I venteposition har jeg Still Light i Livorno.
Og så "kom jeg lige til" at købe Baby Alpaca fra Mayflower, udgået garn, så jeg satser på, det var en god pris... Farverne hindbær og karry. Indtil videre har jeg endnu en Still Light i tankerne med det garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar