søndag den 6. november 2011

Bunden er nået...

...og enden er nær!
Dog heldigvis kun på min påfugletaske.

Jeg er selvfølgelig spændt på, om den arter sig i den sidste ende. Men det gjorde regnbuesjalet, så jeg satser.

Endehæftning bekymrer jeg mig ikke om. Da jeg strikkede regnbuesjalet, hæftede jeg ender efter ca. hver 20. firkant. Så er det her jo i småtingsafdelingen.
I øvrigt bli'r hver trådfarve jeg påbegynder hæftet, mens jeg strikker, så egentlig slipper jeg med at skulle hæfte det halve af, hvis alle ender bare skulle hæftes.

Efter mange indtagninger i bunden er jeg blevet enig med mig selv om, at det sidste skal sys sammen, så der ikke kommer bukler dér. Øverste kant bliver påstrikket en forstærkning. Derefter skal jeg strikke hanke.
Så er den klar til vaskemaskinen. Og pressejernet.
Og så foer til sidst. Med broderi og lommer.

1 kommentar:

  1. Den er blevet rigtig fin Ulla... Jeg glæder mig til at se den helt færdig...

    SvarSlet