tirsdag den 2. august 2011

Lillebrors hagesmække og andre småting

De seneste dage har mest været til småting. Som bilpassager er det godt med lidt småt, der hurtigt kan tages frem og lægges tilbage.

Inspireret af anden blogger hæklede jeg nogle sekskanter til genbrugsrondeller. Der er kun brugt grønne nuancer, det passer fint til gæstetoilettet, men måske også som lille gave til svigerinden, der er glad for grønt.

Så er det også blevet til et par hagesmække. Den hæklede er (nogenlunde) efter en opskrift, jeg har downloaded fra et ugeblad.
Den anden er inspireret af dominostrik: hvis man strikker glatstrikning, bliver emnet meget praktisk lidt langagtigt. Og i stedet for at strikke til den bitre ende, lukkede jeg af, hvor jeg mener den kommer til at passe lillebror.

1 kommentar:

  1. Er det muligt at tigge opskriften på den
    strikkede hagesmæk...står lige og mangler
    sådan en model til mit barnebarns dukke.

    Mvh Anita Otte
    voreshus26@gmail.com

    SvarSlet