tirsdag den 19. juli 2011

Mit første broderi i næsten 40 år...

Tilføj billedtekst
I slutningen af januar 2010 blev jeg endelig "løsladt" efter 4 1/2 måneds turné på østjyske hospitaler.
Jeg ku' bare mærke, jeg skulle i gang med et eller andet. I rigtig mange år har broderier været yt for mig. Men hva' nu hvis...
Derfor valgte jeg - som en prøve - at brodere en taske til mobiltelefon, fordi jeg hele tiden skulle have den på mig.
Senere kom mange flere broderier til, dem vender jeg tilbage til hen ad vejen :-)

3 kommentarer:

  1. Mange tak for sidst :)

    Hvor ser det dejligt ud her på din blog! Du har været hurig til at få det til at se godt ud :)

    SvarSlet
  2. Tak tak! Og så hjælper det jo lige med en go' instruktør :-)

    SvarSlet
  3. Hej Ulla. Hvor er det et smukt motiv med roser du har valgt til din mobiltelefon pung. Kunne man få af vide hvor du har købt det og hvad motivet hedder. mvh Sara

    SvarSlet