onsdag den 27. juli 2011

Klippe og klistre



På et tidspunkt blev jeg vældig optaget af at klippe og klistre, lave decoupage. Jeg har mest lavet ting med servietter (min samling med motiver er næsten uhyggelig stor...). Æsker køber jeg, hvor jeg finder dem billigt - Netto f.eks.

På et tidspunkt fandt jeg nogle gåseæg på et antikloppemarked. Da det var tæt på julen, blev de dekoreret med julede motiver med guld, glansbilledengle og blonder, hvor prikken over i'et blev swarowski-sten fordelt med rund hånd (billigt købt hos den lokale stofhandler).
Jeg fik virkelig blod på tanden, så jeg fik googlet mig til en landmand, som havde udpustede gåseæg. Så nu har jeg cirka 100, hvor af nogle i serier på tre er dekoreret med blomster.
Til en frimærkesamler lavede jeg en lille æske og en notesbog, som han kunne være bekendt at have liggende fremme.
Nå, men "vatrondeller" (alias hjemmehæklede små dimser set på en blog) kalder. Så jeg vil sætte mig på rosenbænken i solskinnet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar